Veelgestelde vragen
Natuurlijk kan dat! Wij vinden het heel gezellig als u langskomt om inspiratie op te doen. Het is dan wel mogelijk dat er misschien meer klanten in de showroom zijn, dus wilt u een aparte afspraak maken zodat we u 1 op 1 kunnen helpen kan dat altijd, laat het ons even weten!
Ja hoor, dat is zeker mogelijk. Als u een bestelling heeft geplaatst en u wilt het pakket hier afhalen kunnen we in overleg met u een afspraak maken om het pakket af te halen.
Ja. Wij versturen onze pakketten via DHL, dus als u uw mail-adres achter laat bij de bestelgegevens zorgen wij dat u een track and trace code in uw mail krijgt. Zo kunt u in de gaten houden wanneer uw pakket binnen zal komen.
Ja, op de producten zit garantie. Dit verschilt echter per type product. Let ook op dat indien u besteld als particulier u geen gebruik kunt maken van de zelfde regelingen als die van zakelijke klanten. Wij zijn immers een groothandel.
Indien dit geen speciaal bestelartikel of een artikel op maat is kan dat.
Dat kunnen wij zeker. Wij personaliseren servetten, wijnglazen, servies, en nog veel meer items voor diverse restaurants en hotels. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Bel, mail of kom even langs, dan kijken we samen naar de oplossingen.
Wij komen graag bij u langs om de sfeer van uw zaak te proeven! Op deze manier kunnen wij u nog beter adviseren. Wij nemen dan wat mooie samples mee en dan kijken we bij u naar de oplossingen voor uw zaak!
U kunt een account aanmaken op ons bestelportaal. Neem even contact met ons op voor de mogelijkheden.
Indien u een zakelijke nieuwe klant bent moet u altijd de eerste keer vooruit betalen. Indien u via onze bestelportaal besteld kunt u gebruik maken van de betaalfaciliteiten die daaraan gekoppeld zijn (iDeal, creditcard, apple pay, banksofort, mister cash)